برنامه نویسی اکسپرت معاملاتی

برنامه نویسی اکسپرت معاملاتی

طراحی انواع اکسپرت - آلارم - اندیکاتور و...
برنامه نویسی اکسپرت معاملاتی

برنامه نویسی اکسپرت معاملاتی

طراحی انواع اکسپرت - آلارم - اندیکاتور و...

انواع اکسپرت ها

اکسپرت‌ها بسته به نوع کاربردشان انواع مختلفی دارند. دسته‌بندی کلی ربات اکسپرت ادوایزر به شکل زیر است:

  • نوع تمام اتوماتیک
  • نوع نیمه اتوماتیک


یک ربات فارکس خودکار یا تمام اتوماتیک بعد از اجرا شدن روی پلتفرم شما شروع به جستجوی بهترین موقعیت‌های معاملاتی می‌کند. یک اکسپرت بر اساس استراتژی تعریف شده توسط شما کار می‌کند و موقعیت‌هایی را خواهد یافت که برای آن از قبل تعریف شده باشد. ربات فارکس بعد از پیدا کردن موقعیتی که آن را مناسب می‌داند (مناسب با توجه به سیستم معاملاتی شما)، بلافاصله معامله‌ای را باز خواهد کرد.

در نوع ربات فارکس خودکار، شما دخالتی در باز کردن یا بستن معاملات ندارید و اکسپرت ادوایزر تمام کارها را مدیریت می‌کند.

یکی دیگر از انواع اکسپرت نوع نیمه اتوماتیک یا نیمه خودکار آن است. در ربات فارکس نیمه خودکار شما می‌توانید موقعیت‌ها را بررسی کرده و تصمیم بگیرید. در واقع یک اکسپرت ادوایزر نیمه خودکار تنها موقعیت‌هایی را که مناسب می‌شمارد، به شما نشان می‌دهد و به نحوی سیگنال‌دهی می‌کند. این شما خواهید بود که تصمیم می‌گیرید آیا می‌خواهید بر اساس سیگنال به بازار ورود کنید یا آن را در نظر نگیرید.

در واقع تنها تفاوت در انواع اکسپرت میزان دخالت و تصرف شما در معاملات است.

برای نمونه، ربات‌ها می توانند بر اساس اصول تحلیل تکنیکال کلاسیک برنامه نویسی شوند و بعضی صرفا با کندل ها یا ترکیب کندل ها و چند اندیکاتور معامله انجام می‌دهند. شما می توانید چندین اندیکاتور را هم با هم ترکیب کرده و سفارش اندیکاتور خودتان را ثبت کنید و اکسپرت را با یک اندیکاتور شخصی سفارش دهید.

بعلاوه بعضی از اکسپرت‌ها تخصصی‌تر هستند و برای سبک‌های خاص معاملاتی نوشته شده‌اند. برای مثال یک ربات فارکس صرفا اخبار را بررسی می‌کند یا یک اکسپرت ادوایزر خودکار با بالا بردن حجم معاملاتی خود سعی می‌کند نوسان‌های لحظه‌ای را شکار کند و سود خوبی بگیرد.

بعد از این که متوجه شدیم اکسپرت ادوایزر چیست و چه انواعی دارد حالا نوبت به آن رسیده که دلایل استفاده از یک اکسپرت فارکس یا همان ربات اکسپرت ادوایزر را بدانیم. سفارش اکسپرت در لیدوما فارکس را یکبار تجربه کنید تا مزایا و کاربردهای آن را لمس کنید و روزانه سرمایه شما بیشتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد